#1 2010-11-10 15:04:50

Juras

Moderator

Zarejestrowany: 2010-11-10
Posty: 15
Punktów :   

Ghotic 3-Zmierzch Bogów

SILDEN

Barnabas nie spłacił długów
Karczmarz Anton chce abyś dał nauczkę Barnabasowi. Barnabas korzystał z jego pokoi i nie zapłacił, a na dodatek zbałamucił mu żonę. Barnabas znajduje się w osadzie. Gdy zaczniesz z nim rozmowę, zaproponuje ci, że on sam napisze ci list polecający, o ile użyjesz na Antonie zaklęcia amnezji (zadanie: Zajmij się Antonem). Jeśli nie jesteś tym zainteresowany spuść mu łomot, a następnie z nim porozmawiaj. Idź do Antona i zamelduj o wykonaniu zadania. Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +4000
Przedmioty: list polecający

Dowiedz się, kto karmi ptaki na dachu Oelka i zmuś go, by przestał to robić
Oelk jest miłośnikiem ciszy i spokoju. Niestety, jakiś wariat co noc rozsypuje okruchy na dachu jego chaty, a zlatujące się mewy nie dają mu spać. Po rozmowie z Oelkiem otrzymasz 500 sztuk złota. Jego chata znajduje się na brzegu rzeki, tuż obok miejsca, gdzie można go spotkać. Zwróć uwagę, że przed jego domem rozrzucony jest chleb. Idź jego śladem, a dotrzesz do mostku prowadzącego na zewnątrz osady (droga do Geldern).
Idź dalej śladem chleba (droga skręca w prawo), a dotrzesz na polanę, na której koczuje Szalony Miłośnik Ptaków. Nie sposób go nie rozpoznać, bowiem otoczony jest stadem kur. Możesz porozmawiać z nim spokojnie i zapłacić mu 500 sztuk złota, za to, by przestał nachodzić dom Oelka. Możesz też po prostu zażądać by skończył z tymi bzdurami i go pobić, efekt będzie ten sam. Wróć się do Oelka i zamelduj o wykonaniu zadania.
Zyski:
Siła +2
Reputacja: Silden +10
Doświadczenie +4000
Przedmioty: list polecający

Idź do Inoga i zaprowadź go do Anoga
Zadanie otrzymujesz po tym, jak dostarczysz Anogowi pięć listów polecających. Siedziba Inoga znajduje się w Geldern. Nie zechce on udać się z tobą, o ile nie załatwisz najpierw kilku ważnych spraw. Zadania od Inoga wyszczególnione są w rozdziale Geldern (Znajdź zaginionego szpiega, Zdobądź informacje na temat Czarnego Maga, Zajmij się Czarnym Magiem, Zniszcz obóz orków znajdujący się najbliżej Geldern, Zgłoś się do kupców i eskortuj ich i Eskortuj karawanę kupiecką). Po wykonaniu tych zadań Inog uda się z tobą do Silden. Jeśli nie będzie chciał przejść przez jaskinię, znajdź inną drogę. Porozmawiaj z Anogiem, a otrzymasz dwa nowe zadania: Poproś Thorusa o zaprzestanie ataków na Geldern oraz Poproś Gorna, aby posłał pomoc dla Geldern.
Zyski:
Reputacja u Buntowników +5
Siła +2
Reputacja w Geldern +5
Doświadczenie +6000

Odprowadź żonę Antona do domu
Zadanie otrzymujesz od Anoga, po wykonaniu zadania Zabij Antona. Porozmawiaj z Isabelle i zaprowadź ją do karczmy.
Zyski:
Reputacja w Silden +5
Doświadczenie +2000
SILDEN

Barnabas nie spłacił długów
Karczmarz Anton chce abyś dał nauczkę Barnabasowi. Barnabas korzystał z jego pokoi i nie zapłacił, a na dodatek zbałamucił mu żonę. Barnabas znajduje się w osadzie. Gdy zaczniesz z nim rozmowę, zaproponuje ci, że on sam napisze ci list polecający, o ile użyjesz na Antonie zaklęcia amnezji (zadanie: Zajmij się Antonem). Jeśli nie jesteś tym zainteresowany spuść mu łomot, a następnie z nim porozmawiaj. Idź do Antona i zamelduj o wykonaniu zadania. Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +4000
Przedmioty: list polecający

Dowiedz się, kto karmi ptaki na dachu Oelka i zmuś go, by przestał to robić
Oelk jest miłośnikiem ciszy i spokoju. Niestety, jakiś wariat co noc rozsypuje okruchy na dachu jego chaty, a zlatujące się mewy nie dają mu spać. Po rozmowie z Oelkiem otrzymasz 500 sztuk złota. Jego chata znajduje się na brzegu rzeki, tuż obok miejsca, gdzie można go spotkać. Zwróć uwagę, że przed jego domem rozrzucony jest chleb. Idź jego śladem, a dotrzesz do mostku prowadzącego na zewnątrz osady (droga do Geldern).
Idź dalej śladem chleba (droga skręca w prawo), a dotrzesz na polanę, na której koczuje Szalony Miłośnik Ptaków. Nie sposób go nie rozpoznać, bowiem otoczony jest stadem kur. Możesz porozmawiać z nim spokojnie i zapłacić mu 500 sztuk złota, za to, by przestał nachodzić dom Oelka. Możesz też po prostu zażądać by skończył z tymi bzdurami i go pobić, efekt będzie ten sam. Wróć się do Oelka i zamelduj o wykonaniu zadania.
Zyski:
Siła +2
Reputacja: Silden +10
Doświadczenie +4000
Przedmioty: list polecający

Idź do Inoga i zaprowadź go do Anoga
Zadanie otrzymujesz po tym, jak dostarczysz Anogowi pięć listów polecających. Siedziba Inoga znajduje się w Geldern. Nie zechce on udać się z tobą, o ile nie załatwisz najpierw kilku ważnych spraw. Zadania od Inoga wyszczególnione są w rozdziale Geldern (Znajdź zaginionego szpiega, Zdobądź informacje na temat Czarnego Maga, Zajmij się Czarnym Magiem, Zniszcz obóz orków znajdujący się najbliżej Geldern, Zgłoś się do kupców i eskortuj ich i Eskortuj karawanę kupiecką). Po wykonaniu tych zadań Inog uda się z tobą do Silden. Jeśli nie będzie chciał przejść przez jaskinię, znajdź inną drogę. Porozmawiaj z Anogiem, a otrzymasz dwa nowe zadania: Poproś Thorusa o zaprzestanie ataków na Geldern oraz Poproś Gorna, aby posłał pomoc dla Geldern.
Zyski:
Reputacja u Buntowników +5
Siła +2
Reputacja w Geldern +5
Doświadczenie +6000

Odprowadź żonę Antona do domu
Zadanie otrzymujesz od Anoga, po wykonaniu zadania Zabij Antona. Porozmawiaj z Isabelle i zaprowadź ją do karczmy.
Zyski:
Reputacja w Silden +5
Doświadczenie +2000
Zbierz pięć listów polecających
Zadanie które otrzymujemy po rozmowie z Anogiem, pierwszą napotkaną postacią. Musisz pomóc pięciu osobom w Silden, które za przysługę napiszą ci list polecający. Pomimo, że zadanie dotyczy Silden, jeden z listów polecających można zdobyć w Geldern (u Borisa). W sumie udało mi się zdobyć 7 listów (9 zadań). Po zebraniu listów (jest to wyszczególnione w kolejnych zadaniach), przekaż listy Anogowi.
Zyski:
Doświadczenie +3000

Zdobądź trochę niestrawionej ognistej pokrzywy
Przy jednej z bram, przy ognisku można spotkać Corneliusa. Jest on alchemikiem który potrzebuje pięć niestrawionych ognistych pokrzyw, wprost z brzucha ścierwojada. Za bramą znajdziesz stado najedzonych ścierwojadów. Zabij je, zabierz niestrawione pokrzywy i zanieś Corneliusowi.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +2000

Zjednocz Myrtanę
Główne zadanie w grze, które otrzymujemy wraz z jej rozpoczęciem. Aby je zaliczyć musisz ukończyć zadanie Zabij bestię oraz porozmawiać z Miltenem, Lee i Gornem i w sali tronowej Vangardu.

Zmierz się na arenie z nowicjuszem
Porozmawiaj z Obertem który jest zarządcą areny w Silden. Zwykle przebywa koło chaty znajdującej się naprzeciwko wejścia na arenę. Twoim pierwszym przeciwnikiem ma być nowicjusz Griswald. Walka jest czystą formalnością.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +2500
Zmierz się na arenie z wojownikiem
Po pokonaniu na arenie Griswalda porozmawiaj z Obertem. Udaj się na arenę by zmierzyć się z Rittem.
Zyski:
Siła +3
Doświadczenie +3250

Zmierz się na arenie z elitarnym wojownikiem
Po pokonaniu na arenie Ritta porozmawiaj z Obertem i udaj się na arenę. Po zwycięskiej walce z Evertem wróć do Oberta, a otrzymasz dodatkowo mikstury lecznicze.
Zyski:
Siła +5
Doświadczenie +4000





GELDERN
Przedmioty:
- Korona Adanosa (kopalnia w Geldern)
- Pakunek Wędrowca (jaskinia pomiędzy Geldern, a Silden)

Elementy pancerza dla tajemniczego wędrowca
Tajemniczego wędrowca spotkałem po raz pierwszy za bramami Geldern, kiedy odprowadzałem Inoga do Anoga. Otrzymujesz od niego zadanie odnalezienia elementów pancerza, które to znajdują się w jaskini w okolicach Silden. Dokładniej rzecz biorąc, jest to jaskinia przy drodze prowadzącej z Geldern do Silden, w której zamieszkują zombie. Schodząc drogą ze wzgórza na którym znajduje się Geldern, jaskinia znajduje się po lewej stronie. Znajdziesz tam Pakunek Wędrowca. Drugi Pakunek Wędrowca znajduje się w jaskini Okary. Wędrowca można spotkać przed jaskinią pełzaczy podczas wykonywania zadania Zabierz starożytny artefakt z jaskini pełzaczy (opisane w dziale Trelis). Wyjawi on informację, że ostatni element znajduje się w okolicach Vangardu i Ardei, w dawnej jaskini Ortegi.
W wersji 1.0.6, w jaskini Ortegi nie ma trzeciego Pakunku Wędrowca. Wszystko wskazuje na to, że jest to bug.

Pilnuj Borisa podczas polowania na bizony
Zadanie otrzymujesz od Borisa, który koczuje przy ognisku za bramami Geldern. Nazwa zadania jest myląca – chodzi o to, żebyś stanął na straży przy ognisku, podczas gdy Boris uda się na polowanie na bizony. Tak naprawdę Boris nigdzie nie idzie, tylko kręci się bez sensu dookoła, nie zwracając na nic uwagi, ale mniejsza o to. Jeśli weźmiesz to zadanie, strażnicy przy ognisku zostaną zaatakowani przez oddział orków. Pokonaj orków. Zamiast stróżowania przy ognisku możesz też od niego otrzymać inne zadanie (Zlikwiduj stado szalonych bizonów).
Zyski:
Siła +5
Doświadczenie +5000
Wróć do Borisa i porozmawiaj z nim.
Doświadczenie +1000
Przedmioty: List polecający

Rodzina prosi gracza o pokonanie górników
Gdy będziesz przechadzał się po Geldern, jeden z jego mieszkańców zawoła cię z okna domu. Mieszkającej tam rodzinie przeszkadzają górnicy, którzy urządzają hałaśliwe bijatyki na arenie. Ojciec prosi cię o załatwienie sprawy. Podejdź do grupy górników stojących przy chacie (obok areny), a bohater powinien zacząć z nimi rozmowę. Jak łatwo się domyślać efektem będzie bijatyka, bowiem górnicy ani myślą wysłuchiwać umoralniających gadek. Po otrzymaniu informacji, że zadanie zostało wykonane porozmawiaj z Ojcem, a otrzymasz jeszcze nieco grosiwa.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +4000

Zajmij się Czarnym Magiem
Zadanie otrzymujesz od Inoga, po wypełnieniu zadania Zdobądź informacje na temat Czarnego Maga. Czarny Mag w dzień znajduje się na zamku w Trelis. Jeśli z nim porozmawiasz, natychmiast wybuchnie walka. Z informacji wyciągniętych od orków wiesz jednak, że każdej nocy udaje się on na wzgórze. Poczekaj do północy i udaj się za magiem do jaskini. Zabij go.
Zwróć uwagę na to, że w jaskini znajdują się Kroniki Dominacji i miecz Austina.
Zyski:
Reputacja u buntowników +5
Siła +5
Reputacja w Geldern +10
Doświadczenie +8000
Idź do Inoga i zamelduj mu o wykonaniu zadania.
Doświadczenie +2500

Zdobądź 1500 sztuk złota z podatków i opłać Anoga
Zadanie otrzymasz od Inoga, kiedy przyjdziesz do niego z misją przyprowadzenia go do Anoga (Idź do Inoga i zaprowadź go do Anoga). Osoby do których musisz się zgłosić po pieniądze to Boris (znajduje się w obozowisku za bramą Geldern), Barnabas, Anton, Dylan, Meryl i Cornelius. Barnabas może się opierać, więc niezbędne będzie kolejne trzepanie jego skóry. Pieniądze zanieś dla Anoga.
Zyski:
Reputacja u Buntowników +5
Reputacja: Geldern: +5
Doświadczenie +6000
Zgłoś do Inoga i zamelduj o wykonaniu zadania.
Zyski:
Doświadczenie +1000

Zdobądź informacje na temat Czarnego Maga
Po wykonaniu zadania Znajdź zaginionego szpiega porozmawiaj z Inogiem, a następnie z Clovisem, a otrzymasz nowe zadanie. Dowiesz się, że Czarny Mag sprzymierzył się z orkami. Otrzymasz imiona informatorów z którymi musisz porozmawiać (Silvester, Rudolf i Nicholas). Wszystkich trzech znajdziesz w obrębie zamku Trelis. Poza tym musisz jeszcze porozmawiać z jednym ze strażników o imieniu Garan. Stoi on na straży komnaty Czarnego Maga (zamek Trelis). Po rozmowie z nimi wróć do Inoga i zamelduj o tym, czego się dowiedziałeś. Otrzymasz zadanie Zajmij się Czarnym Magiem.
Zyski:
Reputacja u Buntowników +5
Reputacja w Geldern +5
Doświadczenie +2000
Zgłoś się do kupców i eskortuj ich
Zadanie otrzymasz od Inoga, kiedy przyjdziesz do niego z misją przyprowadzenia go do Anoga (Idź do Inoga i zaprowadź go do Anoga). Idź do karczmy w Geldern i porozmawiaj z Hamlarem (zadanie Eskortuj karawanę kupiecką). Hamlar ruszy za Tobą, a za nim kilku kupców. Jeśli będziesz chciał ich zatrzymać, będziesz musiał rozmawiać z każdym z nich z osobna. Wystarczy zaprowadzić ich do Silden. Po drodze spotkasz jedynie kilku orków, których tam wcześniej nie było. Gdy dotrzecie do Silden, Hamlar podziękuje za ochronę.
Zyski:
Siła +5
Reputacja u Buntowników +5
Reputacja: Geldern: +5
Doświadczenie +5000
Zgłoś się do Inoga i zamelduj o wykonaniu zadania.
Zyski:
Reputacja u Buntowników +5
Reputacja: Geldern: +5
Doświadczenie +1000

Zlikwiduj stado szalonych bizonów
Zadanie otrzymujesz od Borisa, który koczuje przy ognisku za bramami Geldern. Boris prosi cię o zlikwidowania stada szalonych bizonów, które znajduje się nieco dalej na drodze, w kierunku Trelis. Zabij bizony i wróć do Borisa. Zamiast polowania na bizony możesz też od niego otrzymać inne zadanie (Pilnuj Borisa podczas polowania na bizony).
Zyski:
Siła +5
Doświadczenie +5000
Wróć do Borisa i porozmawiaj z nim.
Doświadczenie +1000
Przedmioty: List polecający

Znajdź zaginionego szpiega
Zadanie otrzymasz od Inoga, kiedy przyjdziesz do niego z misją przyprowadzenia go do Anoga (Idź do Inoga i zaprowadź go do Anoga). Inog stracił kontakt ze szpiegiem imieniem Clovis, który śledził dla niego poczynania Gorna. Clovis jest przetrzymywany w domu przy arenie w Trelis (arena znajduje się w obozowisku obok zamku). Może się zdarzyć, że drogę do domu zastąpi ci miejscowy mistrz areny o imieniu Drud. Wtedy będziesz musiał najpierw zostać miejscowym mistrzem areny (zadania opisane w dziale Trelis). Gdy dojdziesz do domku w którym przetrzymywany jest szpieg, będziesz miał wybór albo odbić go siłą, albo zapłacić 500 sztuk złota. Zaprowadź Clovisa do Inoga.
Zyski:
Reputacja u Buntowników +5
Reputacja w Geldern +5
Doświadczenie +4000

Zniszcz obóz orków znajdujący się najbliżej Geldern
Zadanie otrzymasz od Inoga, kiedy przyjdziesz do niego z misją przyprowadzenia go do Anoga (Idź do Inoga i zaprowadź go do Anoga). Wyjdź z Geldern południowym wyjściem, a po krótkiej przechadzce dotrzesz do obozu orków (po prawej stronie ścieżki, naprzeciwko zrujnowanego domu). Zabij orków i zamelduj Inogowi o wykonaniu zadania.

Zyski:
Siła +5
Doświadczenie +10000

Zabierz starożytny artefakt z jaskini pełzaczy
Zadanie otrzymujesz od Hectora Oscha, po wykonaniu zadania Dostarcz mikstury i broń do obozu. Artefakt Cor Kaloma znajduje się w jaskini pełzaczy na południe od Trelis. Wyjdź przez południową bramę obozu przy Trelis i zlokalizuj ruiny świątyni pilnowane przez orków. Wejdź na górę ścieżką po lewej, a znajdziesz się przed jaskinią (można przed nią spotkać Tajemniczego Wędrowca). Pokonaj znajdujące się w jaskini pełzacze i zabierz amulet. Zanieś go do Trelis i oddaj Hectorowi Oschowi.

Zyski:
Siła +10
Doświadczenie +15000

Zaprowadź regiment do Kana
Zadanie otrzymujesz od Thorusa, po wykonaniu zadania Poproś Thorusa o zaprzestanie ataków na Geldern. Thorus prosi cię o zaprowadzenie do Kana orków nowych regimentów. W praktyce oznacza to zaprowadzenie do Montery trzech dowódców: Urbanusa, Ogita i Erhanda. Całą trójkę znajdziesz na dziedzińcu zamkowym. Droga do Montery nie jest skomplikowana. W Monterze znajdź Kana i zamelduj o przyprowadzeniu nowych regimentów. Kan zleci ci kolejne zadanie, opisane w dziale Montera (Zabierz więźnia do Gabriela).
Zyski:
Siła +7
Doświadczenie +8000

Zmierz się na arenie z nowicjuszem
Porozmawiaj z zarządcą areny o imieniu Steiner. Na początku musisz się zmierzyć z nowicjuszem Harmanem. Będzie na ciebie czekał na arenie.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +2500
Zmierz się na arenie z wojownikiem
Po pokonaniu nowicjusza porozmawiaj z zarządcą areny. Twoim kolejnym przeciwnikiem na arenie w Geldern będzie Lewis.
Zyski:
Siła +3
Doświadczenie +3250

Zmierz się na arenie z elitarnym wojownikiem
Po pokonaniu Lewisa porozmawiaj z zarządcą areny. Aktualnym mistrzem areny jest Drud i to jego właśnie musisz pokonać.
Zyski:
Siła +5
Doświadczenie +4000


















MONTERA

Przedmioty:
- Moc przodków, Ostrze starszego, Nocny porażacz (skrzynia Theo, w wieży w Monterze)
- Miecz Wenzela (blisko Montery, w jaskini przy drodze z Montery do Ardei)
- Gniew Innosa, Nocny porażacz, Krwawe żniwa (w jaskini przy drodze z Montery do Ardei, przy małym obozowisku na rozstaju dróg)

Gracz przyjął propozycję Szamana i zgodził się przyprowadzić orków
Zadanie otrzymujesz od Szamana, podczas wykonywania zadania Pokonaj Szamana orków. Szaman zaproponuje ci, że jeśli sprowadzisz do Montery niesforny oddział da ci pewien artefakt. Jeśli zgodzisz się na tą propozycję, zadanie Pokonaj Szamana orków wciąż będzie do wykonania, tyle, że sprawa będzie nieco trudniejsza. Idź do oddziału który zlecił ci zadanie Pokonaj Szamana orków i przekonaj ich, by wrócili do Montery. Zaprowadź ich pod główną bramę zamku.
Zyski:
Przedmiot: Artefakt szamana

Pokonaj Szamana orków
Zadanie otrzymujesz od orka w obozowisku za Monterą, na drodze do Ardei. Uważa on, że Szaman który nimi dowodzi zleca im same głupie zadania i prosi cię o jego pobicie. Szaman znajduje się tuż za główną bramą Montery. Gdy z nim porozmawiasz, zaproponuje ci inne załatwienie sprawy. Jeśli się nie zgodzisz wybuchnie bójka.
Zyski:
Doświadczenie +100

Porozmawiaj z Arthurem o zastępstwie
Zadanie otrzymasz od Kana, gdy będziesz w trakcie wykonywania misji Przekonaj Kana, aby zgodził się na odejście Urbanusa). Niestety nie wiadomo, gdzie ów Arthur się znajduje, jeśli jednak przepytasz jednego z Hersztów w obozie przy Monterze, oraz Omerta na podwórku przed komnatą Kana, dowiesz się, że może on przebywać w Przylądku Dun. Faktycznie, tam się znajduje. Znajdziesz go w dawnym magazynie orkowego kupca. Zaproponuje by Urbanusa zastąpił Morg (Według Arthura, Morg jest idealnym zastępstwem dla Urbanusa). Zyski:
Siła +4
Doświadczenie +8000

Porozmawiaj z Ogitem
Zadanie otrzymujesz od Kana orków, po wykonaniu zadania Zaprowadź regiment do Kana. Ogit podobno poszukuje jakiegoś artefaktu i masz mu w tym pomóc. Znajdź Ogita (po przyprowadzeniu do Kana zszedł na niższy poziom Montery) i porozmawiaj z nim, a otrzymasz zadanie Porozmawiaj z Urbanusem o artefakcie.
Zyski:
Doświadczenie +4000

Porozmawiaj z Urbanusem o artefakcie (+ Przekonaj Kana, aby zgodził się na odejście Urbanusa)
Zadanie otrzymujesz od Ogita, po wykonaniu zadania Porozmawiaj z Ogitem. Urbanusa szukaj na murze zamkowym. Powie ci, że artefakt został skradziony. Odpowiedzialni za to są bandyci grasujący w pobliżu Przylądka Dun. Nie może jednak tam wyruszyć dopóki nie uzyska zgody Kana. Otrzymasz zadanie (Przekonaj Kana, aby zgodził się na odejście Urbanusa). Porozmawiaj z Kanem a otrzymasz zadanie (Porozmawiaj z Arthurem o zastępstwie). Gdy wykonasz tą misję (jest ona opisana poniżej) porozmawiaj z Urbanusem, a otrzymasz kolejną misję (Urbanus zabiega gracza do obozu bandytów).

Zyski:
Doświadczenie +4000
Po wykonaniu tej misji zgłoś się w końcu do Ogita. Ogit rozkaże ci zanieść artefakt dla Kana.
Zyski:
Siła +7
Doświadczenie +18000
Sprzedaj miksturę
W chacie nieopodal Montery mieszka szalony Alchemik. Wynalazł on miksturę przemieniającą człowieka w demona. Chce abyś ją sprzedał Gornowi lub Thorusowi, w zależności od tego kto zaoferuje wyższą cenę. Thorus wydaje natychmiastowy rozkaz zabicia szaleńca i zadanie jest zaliczane. Tym niemniej alchemika można później odwiedzić i dowiedzieć się, że wynalazł miksturę, która absolutnie nic nie robi. Obok jednej z pustych chat, obok domu alchemika znajdują się Worki pszenicy.
Zyski:
Doświadczenie +4000

Urbanus zabiera gracza do obozu bandytów
Zadanie otrzymujesz od Urbanusa po wykonaniu zadania Przekonaj Kana, aby zgodził się na odejście Urbanusa. Urbanus zaprowadzi cię prosto do obozu bandytów. Rozsiecz ich i pozbieraj co się da.
Zyski:
Przedmiot: Artefakt Ogita

Zabierz Orontiusa do jego żony w Gocie
Zadanie otrzymujesz od Orontiusa po otrzymaniu zadania od Kana Zabierz więźnia do Gabriela. Żona Orontiusa mieszka w chacie pomiędzy obozem wojskowym ludzi a Gothą. Otrzymasz nowe zadanie: Zanieś żywność głodującej rodzinie więźnia.
Zyski:
Doświadczenie +6000

Zabierz rzeczy od kowala Somy w Przylądku Dun (+Soma ma dwa komplety zbroi i mieczy, ale potrzebuje magicznej rudy by zrobić trzeci)
Zadanie otrzymujesz od Kana, po wykonaniu zadań Zabierz więźnia do Gabriela oraz Przekaż Kanowi wiadomość i złoto od Gabriela. Masz się zgłosić po pancerze do kowala Somy, który mieszka w Przylądku Dun. Gdy dotrzesz do Somy, okaże się, że ma on tylko dwa zestawy zbroi, a do zrobienia trzeciego brakuje mu dziesięciu sztabek rudy (zadanie: Soma ma dwa komplety zbroi i mieczy, ale potrzebuje magicznej rudy by zrobić trzeci). Rozejrzyj się po Przylądku Dun, a na pewno je znajdziesz (leżą dosłownie wszędzie). Daj rudę Somie, a otrzymasz komplet uzbrojenia:
Doświadczenie +4000
Wróć do Montery i zgłoś się do Kana. Otrzymasz od niego kolejne zadanie (Zanieś Thorusowi artefakt, pancerz i wiadomość od Gabriela).
Siła +4
Doświadczenie +8000

Zabierz więźnia do Gabriela
Zadanie otrzymujesz od Kana orków, po wykonaniu zadania Zaprowadź regiment do Kana. Kan chce zaproponować kapitanowi obozu ludzi pokój i na znak dobrej woli przesyła mu więźnia. Twoim zadaniem jest doprowadzenie Orontiusa do Gabriela. Gabriel znajduje się w obozie wojskowym otaczającym Gothę. Zanim do niego podejdziesz zapewne będziesz jeszcze chciał wykonać zadanie Zabierz Orontiusa do jego żony w Gocie. Jeśli podejdziesz bliżej do Gabriela automatycznie przekażesz mu więźnia i nie będziesz mógł zabrać Orontiusa do jego żony. Gabriel nie zgadza się na pokój, ale również chce przekazać Kanowi gest dobrej woli. Otrzymasz automatycznie zadanie Przekaż Kanowi wiadomość i złoto od Gabriela (misja opisana w dziale Gotha).

Zyski:
Doświadczenie +6000

Zanieś Thorusowi artefakt, pancerz i wiadomość od Gabriela
Zadanie otrzymujesz od Kana, po wykonaniu misji Zabierz rzeczy od kowala Somy w Przylądku Dun. Czeka cię spacer do Trelis i rozmowa z Thorusem.
Zyski:
Doświadczenie: +6000





GOTHA
Przedmioty:
- pancerz Nordmarczyka (skrzynia Gorna)
- Pożeracz czaszek, Ostrze jeźdźca, Ubijacz, Topór Egilla (skrzynia Orantiusa)
- kusza Nordmarczyka, pakunek Wędrowca (Okara)
- kamień teleportacyjny do Gothy (w chacie przed podejściem w górę do zamku)
- kamień teleportacyjny do Vangardu (w jaskini gdzie przebywa Ulva)

Pobierz myto dla odźwiernego
Zadanie otrzymujesz od Errola, po wykonaniu misji Przynieś odźwiernemu trochę Nardmarskiej Starki. Musisz pobrać myto od Raika (obóz wojskowy przed Gothą), Garika (polana za obozem wojskowym i podejściem do Gothy) i Ignatiusa (dziedziniec zamkowy w Gocie). Zanieś pieniądze Errolowi.
Zyski: będziesz mógł porozmawiać z Gornem

Poproś Lee o wysłanie dodatkowych sił do Gothy
Zadanie otrzymujesz od Gorna, po wykonaniu zadania Porozmawiaj z Magiem Wody. Wykonasz zadanie gdy tylko porozmawiasz z Lee. Nie jest to możliwe dopóki nie wykonasz zadań dla Theodora w Vangardzie.
Zyski:
Doświadczenie +10000

Porozmawiaj z Magiem Wody
Zadanie otrzymujesz od Gorna, po wykonaniu zadania Poproś Gorna, aby posłał pomoc dla Geldern. Mag ma informacje co do posunięć Thorusa i znajduje się w jaskini, gdzie onegdaj znajdowała się Okara (znajdziesz miejsce na mapie). Miejsce dość łatwo wypatrzeć z powierzchni, bowiem przy wejściu jaskinia nie ma stropu, a jedynie siatkę rozpiętą na górze. Podczas penetrowania jaskini natkniesz się na kilku awanturników, a gdy dotrzesz do Maga Wody, okaże się, że toczy on walkę z Kanem. Zabij Kana (nie zapomnij odebrać mu amuletu Ogita) i porozmawiaj z uratowanym magiem.
Zyski:
Siła +10
Doświadczenie +20000
Ze słów Maga Wody wynika, że jest to moment zwrotny i można pozwolić, by Kan zabił Maga Wody. Jednak za każdym razem gdy ładowałem tą sytuację, Kan nie miał w walce żadnych szans.

Powiedz odźwiernemu o informacjach, które Jorg zdobył od Arhura
Zadanie otrzymujesz od Errola, po wykonaniu misji Dostarcz Gornowi wiadomość Oscha. Tłumaczenie jest całkowicie błędne, bowiem chodzi o uzyskanie informacji jakie Arthur posiada o Jorgu. Udaj się do Przylądka Dun i porozmawiaj z Arthurem. Wróć się do Gothy i przekaż wieści Errolowi.
Zyski: kolejne zadanie (Przynieś odźwiernemu trochę Nardmarskiej Starki).

Przekaż Kanowi wiadomość i złoto od Gabriela
Zadanie otrzymujesz od Gabriela po wykonaniu zadania Zabierz więźnia do Gabriela. Gabriel odrzuca propozycję rozejmu, ale przesyła Kanowi złoto. Zamelduj o tym Kanowi, a ten wpadnie we wściekłość i każe ci wypełnić kolejną misję (Zabierz rzeczy od kowala Somy w Przylądku Dun – opisane w dziale Montera).
Zyski:
Doświadczenie +4000

Przekup odźwiernego. Zapłać mu 50000 sztuk złota.
Strażnik Errol nie chce cię dopuścić przed oblicze Gorna. Żąda 50000 sztuk złota. W zapisie zadania może się pojawić, że strażnik żąda jedynie 5000. Niestety jest to pomyłka, chodzi o 50000 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) sztuk złota. Czasami strażnik nas nie zatrzymuje i możemy swobodnie przejść do Gorna. Niestety, przed wykonaniem tego zadania, nie będzie chciał z nami rozmawiać.
Zyski:
Dostaniesz się do Gorna

Przynieś odźwiernemu trochę Nardmarskiej Starki
Zadanie otrzymujesz od Errola, po wykonaniu misji Powiedz odźwiernemu o informacjach, które Jorg zdobył od Arhura. Musisz udać się do Faring i zdobyć 5 butelek Nardmarskiej Starki, oraz 10 Czarnych Rohbarów. Znajdziesz je w karczmie przed zamkiem Faring.
Zyski:
Doświadczenie +3000

Rollan prosi o zabicie bestii
Zadanie zleca ci Rollan, mag wody mieszkający przed jaskinią pomiędzy Gothą, a Okarą. Zabij potwory które kręcą się nieopodal, a w zamian dostaniesz klucz do jego skrzyni.
Zyski:
Doświadczenie +5000
Przedmioty: klucz Rollana

Wydobądź od Ignatiusa cenę swej wolności
W wersji 1.0.6 nie otrzymujesz tego zadania. Pojawia się od razu jako zrealizowane po zabiciu pełzaczy podczas wykonywania zadania Zabierz starożytny artefakt z jaskini pełzaczy. Bug.









PRZYLĄDEK DUN

Według Arthura, Morg jest idealnym zastępstwem dla Urbanusa
Zadanie otrzymasz od Arthura, po wykonaniu misji Porozmawiaj z Arthurem o zastępstwie. Morg znajduje się w Przylądku Dun, obok areny. Porozmawiaj z nim, a zgodzi się zastąpić Urbanusa. Teraz musisz zaprowadzić go przed główną bramę Montery.
Zyski:
Doświadczenie +6000

Zabij Vaingarda zamiast separatystów
Zadanie otrzymujesz od Obleśnego Przywódcy, znajdującego się w jaskiniach przy Przylądku Dun. Zadanie można otrzymać tylko w czasie wykonywania misji Zabij separatystów (opisana w dziale Gotha). Zabij Vaingarda i zgłoś się do Obleśnego Przywódcy po nagrodę.
Zyski: kasa

Zaprowadź orka do chatki z bagiennym zielem i uratuj go przed wodzem
Idąc z Montery w stronę Ardei, na ścieżce odchodzącej w stronę Przylądka Dun spotkasz orka imieniem Theo. Boi się on panicznie wszystkich ostrych przedmiotów i dlatego zdezerterował z wojska. Prosi cię, abyś doprowadził go do chatki z bagiennym zielem w Przylądka Dun. W zamian da ci klucz do swojej skrzyni w Monterze, w której znajdują się cenne rzeczy. Skrzynia Theo znajduje się w centralnej części zamku (tam gdzie znajduje się komnata Kana), w jednej z wież. Gdy będziesz już w Przylądku Dun, zejdź na wybrzeże ścieżką. Zobaczysz tam chatę. Zaprowadź tam Theo i porozmawiaj z nim.
Zyski:
Przedmioty: Klucz Theo

Zmierz się na arenie z nowicjuszem
Porozmawiaj z zarządcą areny o imieniu Tabor. Na początku musisz się zmierzyć z nowicjuszem Gusem. Będzie na ciebie czekał na arenie.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +2500

Zmierz się na arenie z wojownikiem
Po pokonaniu nowicjusza porozmawiaj z zarządcą areny. Twoim kolejnym przeciwnikiem na arenie w Cape Dun będzie Garey.
Zyski:
Siła +3
Doświadczenie +3250


Zmierz się na arenie z elitarnym wojownikiem
Po pokonaniu Gareya porozmawiaj z zarządcą areny. Aktualnym mistrzem areny jest Benat i to jego właśnie musisz pokonać.
Zyski:
Siła +5
Doświadczenie +4000











FARING
Przedmioty:
- Moc Przodków (skrzynia Rollana, która znajduje się przy moście Faring)
- Teleport do Faring, smoczy róg Khaifa, smocza łapa Kazusa, smocza stopa Khalila, smocza klatka piersiowa Khalifa, smocza czaszka Khadima (jaskinia przed Faring)

Kup gorzałkę dla żony Hubertusa
Zadanie zleca ci żona Hubertusa, po wykonaniu misji Hubertus prosi o zabranie jego żony do Faring na zakupy. Daj jej 10 butelek Wódy.
Zyski:
Doświadczenie +2500

Teraz żona Hubertusa chce wracać do Vangardu
Zadanie zleca ci żona Hubertusa, po wykonaniu misji Żona Hubertusa chce kupić zbroję. Zaprowadź kobietę z powrotem na dziedziniec zamkowy Vangardu.
Zyski: brak

Zabij skąpego kupca w Faring (+ Mąż prosi abyś zabił jego żonę)
Zadanie zleca ci Tila, znajdująca się w jednej z chat przed zamkiem Faring. Na dziedzińcu zamkowym znajdziesz kupca Gerrela. On z kolei namawia cię do zabicia swojej żony (zadanie: Mąż prosi abyś zabił jego żonę).

Zyski: 500/5000 sztuk złota

Złodziej pragnie informacji o przebywającym w mieście kupcu
Zadanie zleca ci przebywający przy moście w Faring Złodziej. Nazwa zadania jest myląca, ponieważ potrzebuje on informacji o pięciu kupcach przebywających na terytorium Myrtany. Za informację o każdym z nich zapłaci ci 500 sztuk złota. Złodziej kupi informacje o Dylanie (Geldern), Hamlarze (Geldern i Silden), kupcu przebywającym niedaleko stąd, Hubertusie (Vangard) oraz asasyńskich kupcach (Faring).
Zyski: kasa

Żona Hubertusa chce kupić zbroję
Zadanie zleca ci żona Hubertusa, po wykonaniu misji Kup gorzałkę dla żony Hubertusa. Wystarczy załatwić jej pancerz paladyna. Chodzi o ten rodzaj pancerza sprzedawany za grosze przez wielu handlarzy, którego nie można nałożyć.
Zyski:
Doświadczenie +2500




















VANGARD
Przedmioty:
Miecz demona, pancerz Rhobara, pancerz paladyna, Nimrod, teleport do Geldern, korona władcy Myrtany (w skrzyniach, w zamkowej wieży)

Gracz zabił syna Rhobara
Zadanie otrzymujemy po rozmowie z Ubelem. Znajduje się on na drodze przy jednej z bram Vangard. Twierdzi on, że jest synem króla Rhobara II (Rhobar nie miał syna) i nakłania naszego bohatera do zamordowania Lee. Dla takich ludzi nie ma miejsca w Myrtanie. Zysków z wykonania zadania brak.

Hubertus prosi o zabranie jego żony do Faring na zakupy
Zadanie otrzymujesz od kupca Hubertusa, który znajduje się na zamku Vangard. Jego żona powinna znajdować się przy ognisku na dziedzińcu. Zaprowadź ją do zamku Faring.
Zyski:
Doświadczenie +2500

Jacob chce, abyś przyniósł mu gorzałkę
Zadanie przydziela ci Jacob, który znajduje się na podwórku zamkowym. Biedak cierpi z powodu prohibicji. Daj mu pięć butelek Wódy.
Zyski:
Doświadczenie +1000

Lee chce spokojnie i bez użycia siły sprowadzić zwiadowców do Vangardu
Zadanie otrzymujesz od Theodora po wykonaniu zadania Theodor poprosił o sprawdzenie, czy Ebolt pilnuje schwytanych zwiadowców. Ponownie wróć do Ebolta w obozie przed Przylądkiem Dun i wynegocjuj zwolnienie więźniów. Zaprowadź ich do Theodora.
Zyski:
Doświadczenie +8000

Theodor chce abyś porozmawiał z Marciem i dowiedział się czegoś o artefakcie
Zadanie zleca ci Theodor, strażnik stojący na drodze do Lee. Miasto pustoszy tajemnicza zaraza, a Marc może coś o tym wiedzieć. Marc mieszka w jednej z chat w Ardei. Niestety, jego także dopadła choroba i tylko bełkocze coś o artefakcie. Wróć do Theodora i zamelduj mu o tym. Otrzymasz zadanie Theodor chce, abyś zebrał wszystkie artefakty z Ardei, wtedy poszuka wśród nich złośZyski:
Doświadczenie +6000

Theodor chce, abyś zebrał wszystkie artefakty z Ardei, wtedy poszuka wśród nich złośliwego (zadanie złożone)
Zadanie otrzymujesz od Theodora, po wykonaniu zadania Theodor chce abyś porozmawiał z Marciem i dowiedział się czegoś o artefakcie. Udaj się do Ardei i porozmawiaj ze wszystkimi kupcami. Wykonaj zadania opisane w dziale Ardea i wróć z artefaktami do Theodora.
Zyski:
Doświadczenie +15000
Theodor poprosił o sprawdzenie, czy Ebolt pilnuje schwytanych zwiadowców
Zadanie otrzymujesz od Theodora po wykonaniu zadania Theodor chce, abyś zebrał wszystkie artefakty z Ardei, wtedy poszuka wśród nich złośliwego. Udaj się do obozu orków przed Przylądkiem Dun i wypytaj Ebolta kogo przetrzymuje. Z tą informacją wróć do Theodora.

Zyski:
Doświadczenie +6000

Theodor prosi o dostarczenie 20 worków pszenicy do magazynu żywności
Zadanie otrzymujesz od Theodora po wykonaniu zadania Zdobądź 15 sztuk surowego mięsa, dla armi Vangardu. Rozejrzyj się za pszenicą w okolicy wiejskich chat, lub w kamiennym kręgu pomiędzy Ardeą, a Vangardem). Zanieś pszenicę Theodorowi. Po wykonaniu tego zadania możesz porozmawiać z Lee.
Zyski:
Doświadczenie +6000

Porozmawiaj z Hanzem, generałem paladynów
Zadanie otrzymujesz od Lee, po wykonaniu zadania Poproś Lee o wysłanie dodatkowych sił do Gothy. Porozmawiaj z generałem Hanzem, a otrzymasz zadanie Uratuj trzech paladynów z Kapdun. Po wykonaniu tego zadania porozmawiaj z Hanzem. Następnie należy porozmawiać z Lee. Powinien się on znajdować w sali tronowej Vangardu. Jeśli go tam nie ma – to masz problem. Jest to jeden z licznych bugów w grze i pojawia się w polskiej wersji pomimo patcha 1.0.6. Jeśli śledziłeś Lee po otrzymaniu tego zadania to wiesz, że poszedł na spacer i… przeszedł przez mur oddzielający Myrtanę od północnych krain. Jedynym sposobem jest skorzystanie z konsoli (jest to wyjaśnione na końcu poradnika) i przeniesienie się do niego za pomocą kodu (Lee znajduje się parę metrów od muru). Po rozmowie z Lee otrzymasz zadanie Przygotuj wojska dla Gothy.
Zyski:
Doświadczenie: +10000

Przygotuj wojska dla Gothy
Zadanie zleca ci Lee, po wykonaniu misji Porozmawiaj z Hanzem, generałem paladynów. Jeśli w twojej wersji gry, pomimo patchowania Lee nie pojawia się w sali tronowej Vangardu, musisz przenieść się do niego za pomocą konsoli (wyjaśnione na końcu poradnika). Porozmawiaj z generałem Hanzem. Teraz musisz ponownie porozmawiać z Lee, by ten udał się z tobą do Gothy. Otrzymasz zadanie Sprowadź armię do fortecy w Gocie.
Zyski: Lee ruszy do Gothy

Sprowadź armię do fortecy w Gocie
Zadanie zleca ci Lee, po wykonaniu misji Przygotuj wojska dla Gothy. Najpierw porozmawiaj z Immanuelem – magiem ognia przebywającym w Vangardzie. Następnie udaj się w drogę z Vangardu do Gothy, a po drodze spotkasz Lee, Hanza, oraz paladynów. Zabierz ich do zamku w Gocie.
Zyski: masz oddział przygłupów, którzy najchętniej biją się między sobą

Uratuj trzech paladynów z Kapdun
Zadanie otrzymujesz od generała Hanza, po wykonaniu zadania Porozmawiaj z Hanzem, generałem paladynów. Udaj się do Przylądka Dun i odbij trzech paladynów. Są oni więzieni w chacie za areną, na szczycie osady. Zaprowadź ich do Vangardu w pobliże generała Hanza.
Zyski:
Siła +10
Doświadczenie +10000

Zdobądź 15 sztuk surowego mięsa, dla armi Vangardu
Zadanie otrzymujesz od Theodora po wykonaniu zadania Lee chce spokojnie i bez użycia siły sprowadzić zwiadowców do Vangardu. Po prostu idź na polowanie i przynieś 15 sztuk surowego mięsa.
Zyski:
Doświadczenie +6000

















ARDEA
Przedmioty:
- Teleport do Reddock (w Reddock)
- Pancerz elitarnego szpiega (w kamiennym kręgu pomiędzy Ardeą, a Vangardem)

Conz chce, abyś powstrzymał Asdisa, który pojedynkuje się ze wszystkimi dla zabawy
Zadanie otrzymasz od kupca imieniem Conz, podczas wykonywania zadania Theodor chce, abyś zebrał wszystkie artefakty z Ardei, wtedy poszuka wśród nich złośliwego. Conc posiada artefakt, ale chce, żebyś najpierw powstrzymał awanturniczego wojownika. Otrzymasz zadanie. Asdis znajduje się w Ardei. Gdy tylko do niego podejdziesz natychmiast wyzwie cię na pojedynek. Po walce wróć do Conza i porozmawiaj z nim.
Zyski:
Siła +5
Doświadczenie +7000
Przedmiot: Pierścień Conza

Hildur chce, abyś zabrał artefakt z jaskini potężnych bestii
Zadanie otrzymasz od kupca Hildura, podczas wykonywania zadania Theodor chce, abyś zebrał wszystkie artefakty z Ardei, wtedy poszuka wśród nich złośliwego. Hildur poinformuje cię o artefakcie, który znajduje się w jaskiniach Reddock. Wyczyszczenie jaskiń z wszelakiego plugastwa zajmie nieco czasu. Znajdziesz tam golemy, smoka, a nawet Głównego Kapłana Ożywieńców. Zabierz zawartość wszystkich skrzyń i wróć do Hildura. Ten stwierdzi, że artefakt nieco zniszczył się w walce i ci go odda.
Zyski:
Siła +15
Doświadczenie + 15000
Przedmioty: Teleport do Reddock, Naszyjnik Ulricha

Marc chce, żebyś odnalazł Severina i zaprowadził go do Ardei
Zadanie otrzymasz od Marca, podczas wykonywania zadania Theodor chce, abyś zebrał wszystkie artefakty z Ardei, wtedy poszuka wśród nich złośliwego. Ponownie odwiedź Marca, który będzie tym razem bardziej rozmowny. Wedle niego, jeden z artefaktów ma jeden z jego ludzi, który niestety zaginął. Na całe szczęście Severin znajduje się tuż za bramą (wychodzącej na Vangard). Porozmawiaj z nim i zaprowadź do Marca.
Zyski:
Siła +3
Doświadczenie +7000
Przedmiot: Pierścien Severina

Sindri chce, abyś kupił zabójczy artefakt
Zadanie otrzymasz od kupca imieniem Sindri, podczas wykonywania zadania Theodor chce, abyś zebrał wszystkie artefakty z Ardei, wtedy poszuka wśród nich złośliwego. Sindri, chce po prostu sprzedać artefakt. Za 1000 zł monet będzie twój.
Zyski:
Doświadczenie +6000
Przedmiot: Artefakt Wernera

Stań do walki z Corrado
Corrado znajduje się za bramami Ardei. Namawia cię do odegrania walki przed kobietami, a gdy przegrasz da ci potężny miecz. Nie daj się nabrać, bowiem Corrado cię zabije. Zabij go, a jedna z dziewczyn wręczy ci miecz.

\






KONSOLA
Jeśli nie możesz zaliczyć misji z powodu braku Lee, musisz uruchomić konsolę gry. W katalogu gry znajdź folder INI i plik GE3.ini. Wczytaj go do Notatnika i znajdź parametr:
[Game]
TestMode=false
Zamień go na:
[Game]
TestMode=true
Zapisz plik i uruchom grę. Teraz podczas gry wciśnij klawisz tyldy (`) i wpisz „goto Lee”, aby znaleźć się obok władcy Vengardu. Po rozmowie po prostu się teleportuj.


Gdy po Klanie siada psycha
odpal bracie wnet Gothica
A gdy przyjgzie gniewu pora
zapodaj Terminatora (fragment Dekalogu Gracza , byłby cały ale można tylko 4 linie)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.promienista.pun.pl www.lumiraots.pun.pl www.allfriends.pun.pl www.superanime.pun.pl www.narutogify.pun.pl